Vanaf 1 februari 2024 werken de praktijken met een terugbelsysteem. U belt dan met de praktijk en krijgt de mogelijkheid om teruggebeld te worden. Op deze manier kunnen wij de stroom aan binnenkomende telefoontjes beter beheersen en spreiden. Wij zijn bereikbaar tussen 08.00 – 17.00 uur. Voor spoed kunt u ook dan altijd direct een 1 kiezen.
- Belt u met de assistente? Bereid uw vraag dan goed voor.
- Stel 1, of maximaal 2 vragen, zeker niet meer.
- Bedenk van tevoren goed wat uw vraag is
- Houd het telefoongesprek zo kort mogelijk
- De maandag is zeer druk, u kunt mogelijk ook een andere dag kiezen.
- Belt u vooral in de ochtend. U krijgt een terugbelverzoek. Zo kunnen we de tijd voor terugbelverzoeken goed gebruiken.
- Zorgt u dat u bereikbaar bent op het tijdstip van het terugbelverzoek.
- Krijgt de assistente uw voicemail? Dan spreekt zij deze in met het verzoek aan u om een nieuw terugbelverzoek te maken.
- Heeft u per abuis twee terugbelverzoeken gedaan? Laat dit dan weten tijdens het eerste gesprek, zodat de assistente het tweede verzoek kan verwijderen.